poniedziałek, 5 stycznia 2009

Wywiad z Tysiuchną. xd


T116: Skąd pomysł na nick.?
T: W szkole kiedyś do mnie powiedzieli "Tysiuchna" i se zrobiłam taki nick xP
T116: Jak odkryłaś stronę Stardoll i kiedy.?
T: Kuzyneczka mi powiedziała xP
T116: Co najczęściej robisz na stardoll'u.?
T: Siedze w klubach xD
T116: Co najbardziej podoba ci się na stardoll'u a co denerwuje.?
T: Najbardziej podoba mi się SB a denerwują mnie osoby, które się wywyższają na SD xP
T116: W jakich sklepach kupujesz najczęściej ubrania dla swojej MeDoll'ki. xdd
T: YY..Różnie xP
T116: Twoja MeDoll'ka ma jakiś konkretny styl czy jest on zmienny.? ; )
T: Nie ma konkretu xP Jest zmienny xP
T116: Masz jakieś osiągnięcia na stardoll'u.? Chodzi mi o np. zostanie Cg itp. ?
T: W klubach TAK ale tak "adminowo" to NIE :(
T116: Czy ktoś ,kiedykolwiek podszywał się pod Ciebie.?
T: Nie ( i dobrze)
T116: Czy ktoś kiedyś ukradł ci konto.?
T: Taa.. 2 razy xP
T116: Co myślisz o osobach ,które używają spamu.?
T: Są NEO i nie zaliczają sie do grupy piżmaków
T116: Co myślisz o stardoll'owej dyskryminacji chłopców.?
T: Nic xP
T116: Kogo lubisz najbardziej ze stardoll'a.?
T: Dużoo osób xP Wszyscy z moich BF xP
T116: Dziękuję za wywiad. ; )
T: Proszz xD

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

fajny phottblog, ale wydaje mi sie że wywyiady powinnyście robić z osobami bardziej znanymi na stardollu, chetniej bym czytała.. poszukajcie ludzi ktorzy sia na sd wyróżnaiją...hmm... wyglądem,charakerem..

Stardoll By Atomówki x] pisze...

Dajemy wywiady ze wszystkimi ;D
Pozdrawiam
Rubinek ;]

Anonimowy pisze...

Widzę w tym wywiadzie jawny przypływ wyczerpujących wypowiedzi o_o

< 33333

Stardoll By Atomówki x] pisze...

xD

A i prosiłabym się podpisywac pod komentarzami ;P

Anonimowy pisze...

Zrób konkurs pt. " Kim jest owy inteligentny Anonim ?! " XD

< 3

Stardoll By Atomówki x] pisze...

Możliwe ,że zrobimy. xd