poniedziałek, 5 stycznia 2009

Wywiad z Star11_9. ; )


Pierwszy oto wywiad na tym blogu przeprowadzę ze Star11_9. ; )
T116: Skąd pomysł na nick.?
S11_9: Mój nick ma bardzo krótką historię...więc poprostu wpadłam na star bo nic innego mi do głowy nie wpadło:P 11 bo miałam tyle lat jak zakładałam konto:P a 9 bo lubię ta liczbę:)
T116: Jak odkryłaś stronę Stardoll i kiedy.?
S11_9: Koleżanka mi o niej ciągle wspominała i w końcu weszłam i założyłam konto. Założyłam na początku czerwca 2008 roku.
T116: Co najczęściej robisz na stardoll'u.?
S11_9: Najczęściej...najczęściej zaglądam do różnych klubów i projektuje ubrania w StarDesign.
T116: Co najbardziej podoba ci się na stardoll'u a co denerwuje.?
S11_9: Najbardziej podobają mi się ubrania i StarDesign, a denerwuja mnie zmiany i łańcuszki.
T116: W jakich sklepach kupujesz najczęściej ubrania dla swojej MeDoll.? xdd
S11_9: Nie mam jakiegoś jedynego sklepu w którym kupuję, tylko kupuje to co mi się podoba i nie zwracam uwagę na sklep;)
T116: Twoja MeDoll ma jakiś konkretny styl czy jest on zmienny.? ; )
S11_9: Raczej styl jest zmienny;)
T116: Masz jakieś osiągnięcia na stardoll'u.? Chodzi mi o np. zostanie Cg itp. ?
S11_9: Narazie takich dużych nie mam. Wygrałam tylko jakieś konkursy w różnych klubach:P
T116: Ale zawsze coś. ; ) Czy ktoś ,kiedykolwiek podszywał się pod Ciebie.?
S11_9: Na stardoll tylko jeden raz ale krótko i nie wiem czy to można nazwać podszywaniem się, bo to było żałosne.
T116: Czy ktoś kiedyś ukradł ci konto.?
S11_9: Nie.
T116: Co myślisz o osobach ,które używają spamu.?
S11_9: Nie mają co robić.
T116: Co myślisz o stardoll'owej dyskryminacji chłopców.?
S11_9: No trochę nie fair. Ale chłopców na stardoll tak dużo nie ma i ich cel chyba był żeby stworzyć stronę dla dziewczyn. I więcej do powiedzenia o tym nie mam.
T116: Kogo lubisz najbardziej ze stardoll'a.?
S11_9: Kogo lubię najbardziej? Moich przyjaciół Pusio i darinka_10 (chyba taki nick:P)
T116: Dziękuję za wywiad. ; )
S11_9: Tez dziękuję. :)

5 komentarzy:

strawberry swing pisze...

Ja też bym chciała żebyście ze mną przeprowadziły wywiad

Stardoll By Atomówki x] pisze...

Okej. ; )
Tylko podaj swoją nazwę na stardoll'u to wtedy do Ciebie napiszę. ; )

| B A J K A |

Anonimowy pisze...

ja też bym chciała,a moja nazwa to psiara232

Lady.Gaga_04 pisze...

Ja też na stardoll jestem Lady.Gaga_04
Możesz też wejść na mojego bloga
Zapisałam cię do polecanych blogów!

Lady.Gaga_04 pisze...

A MÓJ BLOG TO : http://stardoll-darmowe-kody-nowosci.blogspot.com/