wtorek, 13 stycznia 2009

Starpointowa pomyłka ?!




A więc na koncie Rubinek spotkalam sie z dziwnym zjawiskiem.
Jak powszechnie wiadomo mam ponad 3.000 punktów.
Dzis wchodze na konto i pisze, ze mam nowa nagrode za punkty [chociaz wczoraj mialam 3091 a kolejna nagroda jest za 3500]
Kliknelam wiec 'moje konto' aby zobaczyc o co kaman..
I co widze ?
Mam 3102 punktow i zadnej nagrody..
Za to zdziwilo mnie cos co zobaczylam w transakcjach.
Pisze, ze dzis dostalam wszystkie nagrody od tej za 100 do tej za 3.000 punktow..
Dla dowodu, ze nie zwariowalam daje screen xD

4 komentarze:

Kejt pisze...

Też miałam podobny błąd,nawet ten sam,tylko o inną ilość sp chodziło xD

Anonimowy pisze...

ja mam tak samo xDD

Anonimowy pisze...

mam tak samo pozdrawiam (va_nesska) juz mnie to wkoza jak niewiem ! xD

Anonimowy pisze...

Też to mam.
A zawsze jak się loguje to ' instynktownie ' klikam na to co sie świeci pod avastaremt.

btw. w tym przypadku nagrody za sp.
A tu k.wa. ch.j. :)

insel.