niedziela, 22 marca 2009

Wywiad z Nazka. ; )



Dziś przeprowadzę wywiad z moją BF "Nazka" inaczej z Seleną. ; )

T116: Skąd pomysł na nick.?
N: Szczerze kupiłam te konto xDe
T116: Jak odkryłaś Stardoll i kiedy to było.?
N: Przez moją kuzynkę w 2006 miałam inne konta które ktoś ukradł:(
T116: Co najczęściej robisz na stardoll'u.?
N: Kupuje,odwiedzam.wpisuje sie do GB,i sie swietnie bawie!
T116: Co najbardziej podoba ci się na stardoll'u ,a co nie.?
N: Niekiedy ładne są ciuchy a niekiedy bardzo brzydkie.Nie lubie ludzi którzy ciagle sie sapią!
T116: Czy coś Cię denerwuje na stardoll'u.?
N: Tak odrzucone zaproszenia i sapanie!
T116: W jakich sklepach kupujesz najczęściej ubrania dla swojej Dollki.?
N: starbazar stardoll nie no we wszystkich a ogólnie w nowościach!
T116: To tak jak ja. ; ) A czy twoja Doll ma jakiś konkretny styl czy jest on zmienny.?
N: Oj zmienny zmienny!
T116: Masz jakieś osiągnięcie na sd.? Chodzi mi o np. zostanie Cg itp.
N: Tak wygrałam pełno konkursów w klubach zostałam cg scenerii ktora przez przypadek usunelam :)
T116: Gratuluję. ; p Czy ktoś ,kiedykolwiek podszywał się pod Ciebie.?
N: O i to ile wiary.;)
T116: Czy ktoś kiedyś ukradł Ci konto.?
N: Oj chyba z 5 kont!
T116: Co myślisz o osobach ,które używają spamu.?
N: Bez komentarza
T116: xde . Kogo lubisz najbardziej ze stardoll'a.?
N: Ciebie nie no ogólnie wszystkich z BFF
T116: I na koniec co myślisz o stardoll'u.?
N: jest super ale oni za duzo kasy wyciagaja.
T116: Dziękuję za wywiad. ; )
N: nie ma za co.;**

Brak komentarzy: