sobota, 28 marca 2009

Wywiad z Gabisia9.


Dziś przeprowadzę wywiad ze sławną[normalną] osobą na sd. ; ) Jest to Gabisia9.

T116: Skąd pomysł na nick.?
G9: Nick wymyślałam razem z koleżanką, Gabisia od imienia Gabrysia a 9 bo to mój szczęśliwy numer.
T116: Jak odkryłaś Stardoll i kiedy to było.?
G9: Kuzynka pokazała mi tą stronę, wtedy się zalogowałam. Moja pierwsze konto stworzyłam *** ale Gabisię trochę później.
T116: Co najczęściej robisz na stardoll'u.?
G9: Odpisuję na wiadomości lub robię apartament, dollkę.
T116: Co najbardziej podoba ci się na stardoll'u ,a co nie.?
G9: Podoba mi się to, że to fajna strona dla dziewczyn, można poznawać dużo nowych ludzi, uczyć się języków.. Złe jest to że strona nie jest zabezpieczona przez hakerami i ludźmi którzy kradną.
T116: Czy coś Cię denerwuje na stardoll'u.?
G9: Dużo rzeczy ;) Lepiej nie wymieniać :)
T116: xD. W jakich sklepach kupujesz najczęściej ubrania dla swojej Dollki.?
G9: We wszystkich ale najbardziej lubię LE lub Rio.
T116: Twoja Doll ma jakiś konkretny styl czy jest on zmienny.?
G9: Zawsze inny, czasami elegancki, czasami różowy, emo, sweet...
T116: Masz jakieś osiągnięcie na sd.? Chodzi mi o np. zostanie Cg itp.
G9: 1 raz byłam CG niemiecką, Byłam na podium CG na 2, 3, 4 miejscu, wygrałam dużo razy scenerie ale nigdy nie wygrałam albumu.
T116: W taki razie życzę powodzenia. ; ) Czy ktoś ,kiedykolwiek podszywał się pod Ciebie.?
G9: Jasne i to nawet poza Stardollem! Na różnych 'księgach' takich jak emix czy innych ludzie podszywają się i piszą że ja znam kody. Potem ludzie piszą do mnie i np: Daj mi kod na 100$, mówiłaś że masz ... itd.. To mnie czasami wkurza..
T116: Czy ktoś kiedyś ukradł Ci konto.?
G9: Jeden raz moje konto Gabisia9 wpadło w ręce jakiejś dziewczyny, miałam wtedy tylko 500 starpointów.. Po jednym dniu dziewczyna oddała bo moja mama ją postraszyła policją ;)
T116: Heh. Miałaś szczęście. Co myślisz o osobach ,które używają spamu.?
G9: Nie wiem jak można wierzyć w różne takie że dostanie się 100$ lub jakieś darmowe ciuchy, przecież nawet Stardoll pisze że to nie prawda! Brak mi słów..
T116: Kogo lubisz najbardziej ze stardoll'a.?
G9: Nie mam ulubionej osoby, mam kilkanaście dziewczynek które serdecznie pozdrawiam ;*
T116: I na koniec co myślisz o stardoll'u.?
G9: Fajna stronka, ale mogłaby być lepsza ;)
T116: Dziękuję za wywiad. ; )
G9: Dzięki i Pozdrawiam :)

2 komentarze:

Smile_Gabi pisze...

ciekawie.. ; q

Eingene pisze...

Noo, fajny wywiad ;d.