poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Odpowiadam na wasze pytania.!

No to tak Postanowiłam że zrobię cykl pod tytułem:
"Zadaj pytanie i czekaj."
więc Zadawajcie tu pytania, a ja postaram się na nie odpowiedzieć. :) ! Ta akcja będzie trwała do jutra wieczorem więc lepiej się śpieszcie.

Jeszcze jedna bardzo ważna sprawa! nie odpowiadam na pytania typu: " Z skąd brać spoilery.?"
Pytanie o tego typu rzeczy jest stratą czasu, ponieważ i tak na nie, nie odpowiem.
Lub "Z skąd ty wzięłaś Spoilery.?" również nie odpowiem.

5 komentarzy:

Eingene pisze...

no, nie wiem...
dobra, mam pytanie:
Jak mogę rozkręcić mojego bloga? ;d Nikt na niego nie zagląda i wgl ;p.

Stardoll By Atomówki x] pisze...

Pisz sensowne notki, zawsze staraj się opublikowaĆ sensację jako pierwsza [bądź jedna z pierwszych], a nie wtedy, kiedy wszyscy już o tym wiedzą, polecaj bloga swoim koleżankom ze stardoll'a i bierz udział w toplistach. :D

Rubinek

Anonimowy pisze...

kto robił te zdjęcia ładne
roksanamacz

Stardoll By Atomówki x] pisze...

Darunia05 je robiła <3

Rubinek

Eingene pisze...

Z drugą radą trochę gorzej będzie... Ale dzięki ;p.
Pozdrawiam ;) .